sobota, 7 marca 2015

GITARA I INNI / GUITAR AND THE REST

Uwielbiam robić torty, choć ostatnio nie mam serca do lukru więc poszukuję :) Eksperymentuję z czekoladą, kremami i musami z owoców.
Z tortami jest jak z naleśnikami - pierwszy zawsze wychodzi koślawy, a następne coraz ładniejsze, aż dochodzimy do 'prawie ideału' :)

Ostatnio mi się prawie udało - może nie ideał, ale wszystko zagrało jak trzeba - gorzka czekolada, brandy ... było pysznie! No i oczywiście bezcenne są reakcje jubilatów! ;)



A zaczęło się od książki i mojego pierwszego tortu na urodziny i Dzień Kota :)


...jego zrobienie zajęło mi wieczność, wyglądał pięknie, ale nie był najsmaczniejszy :) Lukier to dla mnie zbytnia ilość słodyczy...

...potem były następne - bo to bardzo wciąga...


...a potem parę większych okazji...



Po jakimś czasie jednak znudził mi się lukier i zaczęłam inne eksperymenty - czekolada z chilli, pomarańcze z bazylią, cytryny z tymiankiem i białą czekoladą...


...były i inne okazje  i czekoladowe transfery, motylki, koronki, kwiatki ... oj działo się .... !!!




No i szukam dalej ... a może ktoś chciałby być królikiem doświadczalnym? ;)


a to się nachwaliłam.... :) wystarczy :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz