wtorek, 26 listopada 2013

TORT ZUZY / ZUZA'S B-DAY CAKE

Kiedy koleżanka poprosiła mnie o zrobienie tortu dla córki, pomyślałam, że to łatwe i wdzięczne zadanie- piękna lala, duża suknia i mnóstwo różowych kwiatków. Okazało się, że lala broń Panie Boże, no i róż też fu... i zaczęły się schody :). A potem dostałam wskazówkę. Zuza stwierdziła, że może być chomik! Trochę się pogłowiłam, włączyłam sobie nieco twórczego hałasu:


i wyszło tak:
---------------------------
When a friend of mine asked me to make a b-day cake for her daughter, I thought that it would be an easy and rewarding task -beautiful doll, big dress with plenty of pink flowers. Unfortunatelly it came out that a doll is out of a question and pink is yuk!... and that's when it all got complicated :) But then I got a hint. Zuza decided that a hamster would do! I put on some creative noise and started a battle with my imagination :


 and this came out:


Tort z musem z kremem z masła orzechowego i musem czekoladowym. Chyba smakował, bo nie zostawili mi ani kawałeczka ... Paterę też chyba zjedli :)
----------------------------
Cake with peanutbutter frosting and chocolate mousse. I must have been good 'cause they didn't leave a single piece for me... I think they might have even eaten the plate! :)


Przepis na biszkopt - dziecinnie prosty znajduje się tu: BISZKOPT RZUCANY. A oba kremy i polewa czekoladowa, już za chwileczkę :)
--------------------
The recipe for a sponge cake is really easy and you can find it right here: THROWN SPONGE CAKE. And both frostings and chocolate ganache shall be here soon :)


3 komentarze:

  1. Bardzo fajny chomik:)
    T.U.P.

    OdpowiedzUsuń
  2. jak żywy :) Muszę zapytać czy jeszcze mieszka w lodówce :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chomik polarny, że w lodówce? Nooo tort fajny ale już dawno zjedzony i to razem z paterą. Zaglądam tu z nadzieją na jakieś sałatki, a Chef co? śpi? Kiedy nowe wpisy? :)

    OdpowiedzUsuń